Olimpíada Informàtica Comunitat Valenciana

Quatre alumnes de l’assignatura de TIC 2 de segon de batxillerat, després d’haver assolit els coneixements bàsics del llenguatge de programació C++ al llarg de la primera avaluació, es presentaren aquest 28 de gener a l’Olimpiada Informática organitzada a l’Escola Técnica Superior d’Ingenieria de la Universitat de València.

A aquesta fase autonómica de l’Olimpiada calia resoldre tres problemes amb algoritmes, cadascun més complicat que l’anterior. Finalment, després de tres llargues hores, donaren els resultats.

Fem així una gran menció al nostre alumne Joan Estevan Morió que quedà sèptim dels noranta alumnes presentats, rebent una menció honorífica i l’aplaudiment de la sala d’actes de la ETSE.