8 d’octubre dia internacional de la dislèxia

Des de la direcció general d’Inclusió Educativa, volem commemorar el 8 d’octubre, dia internacional de la dislèxia, per sensibilitzar la comunitat educativa sobre la importància de fer visible aquestes necessitats específiques de suport educatiu.

Amb aquesta finalitat, la UEO de Dénia, de referència en dificultats específiques de l’aprenentatge i trastorn de dèficit d’atenció i hiperactivitat, ha preparat uns recursos que podeu treballar en el marc de l’acció tutorial. Es tracta d’un cartell i unes activitats didàctiques, adaptades a les diferents etapes, perquè l’alumnat puga experimentar i reflexionar sobre les barreres a què s’han d’enfrontar els companys i les companyes que presenten dificultats específiques de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.

Us recomanem que feu difusió a aquesta iniciativa, penjant el cartell en les instal·lacions del vostre centre o a través de les xarxes i dels canals oficials de comunicació. Així mateix, us animem perquè compartiu els recursos amb el professorat del vostre centre per a realitzar les activitats de sensibilització a l’aula.

Finalment, us recordem que podeu adreçar-vos a la UEO de Dénia per a rebre informació o assessorament en atenció educativa a l’alumnat amb DEA i TDAH. Mentrestant es posa en marxa el formulari web d’activació de les UEO, podeu dirigir-vos-hi a través del correu: ueodenia@gva.es

Gràcies per endavant per la vostra disponibilitat i per l’empeny de construir uns centres educatius més accessibles i inclusius.

Salutacions cordials.