Admissió 2024/2025

Publicades les ordres d’admissió pel curs 2024/2025

QUI HA DE FER L’ ADMISSIÓ?

• Estudiants que vulguen cursar 1r d’ESO a l’IES José Vilaplana el curs 24/25 i que no pertanyen als centres de primària adscrits.
  • Estudiants que vulguen cursar 2n, 3r o 4t curs d’ESO a l’IES José Vilaplana el curs 24/25 i durant el curs 23/24 no estaven matriculats ací.
  • Estudiants que vulguen cursar 1r de BATXILLERAT a l’IES José Vilaplana el curs 24/25 encara que hagen cursat 4t d’ESO al mateix institut el curs 23/24. (Com a excepció no haurà de realitzar l’admissió l’alumnat repetidor de 1r de BATXILLERAT que vulga continuar estudiant en l’institut on està el curs actual).
  • Estudiants que vulguen cursar 2n curs de BATXILLERAT a l’IES José Vilaplana durant el curs 24/25 i durant el curs 23/24 no estaven matriculats ací.
  • Estudiants que vulguen cursar 1r curs de qualsevol cicle formatiu a l’IES José Vilaplana el curs 24/25, i no el van cursar ací durant el curs 23/24.
  • Estudiants que vulguen cursar 2n curs de qualsevol cicle formatiu a l’IES José Vilaplana el curs 24/25, i no el van cursar ací durant el curs 23/24.
  • L’alumnat que es matricule de qualsevol cicle semipresencial haurà de fer l’admissió en tots els casos, encara que ja haja cursat ací qualsevol curs.

QUAN S’HA DE FER ESTA ADMISSIÓ?

• FORMACIÓ PROFESSIONAL (Bàsica, Mitjà i Superior): Del 24 de maig al 3 de juny
  • ESO i BATXILLERAT: Del 4 al 10 de juny de 2024.

      Al centre us oferirem la nostra ajuda en cas de necessitat reservant hora via tutor o tutora.

ENLLAÇOS A LA NORMATIVA

CALENDARI

Calendari d’admissió d’ESO i Batxillerat: descarregar

Calendari-admissio-ESO-BAT-24_25