XIX FIRA FORMATIVA DE CICLES FORMATIUS

El passat divendres 12 d’abril l’alumnat de Cicles Formatius de l’IES José Vilaplana va participar activament a la XIX Fira Formativa que es va portar a terme a la Plaça de la Constitució de Benicarló. Allà l’alumnat de les tres famílies professionals que s’imparteixen al Centre van mostrar com desenvolupen els seues estudis i van informar a tothom interessat sobre l’oferta formativa del Centre. Una gran oportunitat per fer germanor entre els Centres i companys i companyes de les Terres del Baix Ebre i del Maestrat.

La família professional d’Imatge Personal va organitzar un taller de perruqueria, mentre que la família de Transport i Manteniment de vehicles va exposar un cotxe clàssic de col•lecció i materials del taller, i l’alumnat de la família sanitària va organitzar un joc sobre alimentació saludable, un taller de constants vitals i reanimació cardiopulmonar i productes de parafarmàcia.

Recorda que si estàs interessat/ada a formar-te com a professional en qualsevol de estes tres àrees pots consultar l’oferta formativa al web de l’Institut i al web TodoFP del Ministeri d’Educació.

T’esperem l’any que ve a Vinaròs!!!