Escola de pares i mares. Conselleria d’Educació, Cultura i Esport

En la pàgina web de conselleria es proposen xerrades d’interés per a les famílies. En el següent enllaç podeu trobar diverses conferències que poden ser del vostre interés. No dubteu en inscriure-vos.

AFA (Associació de Famílies d’Alumnes)

Som l’Associació de Famílies i d’Alumnes del IES Vilaplana on participem i ajudem al bon funcionament del nostre centre educatiu. Anem juntament amb el professorat i l’alumnat cap a l’objectiu comú d’obtenir un ensenyament de qualitat creant el millor futur per als nostres fills i filles.

LES ACTIVITATS QUE FEM

La participació en el Consell Escolar Municipal i del centre, així com la representació del sector de les famílies davant les institucions, per la defensa dels interessos dels nostres fills/es i la seua educació. L’exigència davant de l’administració de la necessitat de l’ampliació del centre i la millorar de les infraestructures existents. La interl·locució i coordinació de les propostes de funcionament del centre exercida per part de les famílies. La participació en les activitats escolars que es puguen dur a terme i la col·laboració en les sortides i excursions.

AVANTATGES DE SER DE L’AFA

La Junta té el compromís de fomentar i augmentar la participació de les famílies en l’educació dels nostres fill/es.

• Descomptes en el cost de les excursions de final de curs.
  • Gratuïtat en l’orla de final de cicle.
  • Participació i col·laboració en la setmana cultural.
  • Traslladem les vostres inquietuds sobre el funcionament del centre davant els òrgans rectors escolars.
  • Contem amb Telegram per informar-vos de tot allò que fem, afegiu-vos a t.me/AFAIESJOSEVILAPLANA
  • Organització de xerrades i reunions informatives per a les famílies.
  • Estreta col·laboració amb el professorat i Directiva del centre.
  • Disposem de Email:       afaiesvilaplana@gmail.com       o una bústia davant de consergeria per a qualsevol comunicació.

INSCRIPCIÓ

Acompanyeu aquest full d’inscripció   al sobre de la matrícula o bé deixant-lo a la bústia de l’AFA davant consergeria.

El període d’inscripció serà de juny fins a desembre.

BENVINGUTS !!!