CONCURS «LE SPORT ET LES VALEURS DE L’OLYMPISME “

TRES ALUMNES DE FRANCÈS de l’IES Vilaplana GUARDONADES AL CONCURS «LE SPORT ET LES VALEURS DE L’OLYMPISME “

L’Alumnat que estudia Francés com a Primera Llengua o com a Segon Idioma ha continuat

participant com ja ho ha fet altres anys al Concours de producció oral i escrita en llengua francesa,organitzat per L’Associació de professors de Francès de la Comunitat Valenciana i l’institut Français de Valence.

Enguany l’esmentat concurs tenia com a tema el «Le sport et les valeurs de l’olympisme» i es podia participar en diferents categories dels quatres cursos de la Eso, Formació Professional i Escola Oficial d’Idiomes, amb nivells de Llengua des de A2 fins el nivell B2 (segons el Marc Comú Europeu de referència per a les Llengües).

Aquest any hi havia una novetat : inscriure aquest concurs com un esdeveniment de la iniciativa del Ministeri Francès de la Cultura : “Dis-moi dix mots ”, aleshores les produccions havien d’utilitzar una o varies paraules d’una llista determinada .

Les alumnes guardonades han estat :

-PRIMER PREMI de 2on de Batxillerat GABRIELA GRIMALDI I MARIAM EL BREMATHI

amb el reportatge-video : SI JE VEUX ,JE PEUX !

-SEGON PREMI – 4rt de la ESO : SARA FONOLLOSA amb el reportatge-video : LE SPORT ET SES BIENFAITS.

El Departament de Francès dóna l’enhorabona a les esmentades alumnes i les anima a seguir treballant en aquesta llengua .L’ENTREGA DE PREMIS VA TENIR LLOC A LA SEU DE LA UNIVERSITAT DE VALENCIA EL DIVENDRES 7 DE JUNY.