Premi del VIé Concurs de microrelats

Aquesta setmana el professor del Departament d’Anglés de l’IES José Vilaplana Francesc Fernández Jurado ha rebut el primer premi del VIé Concurs de microrelats de la Biblioteca Dioc. de Còrdova 2024. La particularitat d’aquestos microrelats és escriure una bona història amb només 200 paraules. Us convidem a tothom a llegir el relat al següent web:

enllaç al microrelat

A més, aquest guardó posa en valor el treball i talent de professors com Francesc, tot un exemple per a l’alumnat.

Recordem que l’IES José Vilaplana compta amb un àmpli catàleg a la biblioteca amb títols en castellà, valencià, anglés i francés. Animem a tot l’alumnat i la comunitat educativa a fer-ne ús dins del pla de foment de la lectura amb el que estem compromesos.

És possible accedir al catàleg de la biblioteca de l’IES José Vilaplana a través de la pàgina web del centre o en el següent enllaç: https://pmb.edu.gva.es/opac_css/index.php?codcentro=12003468

Enhorabona Francesc!