Proves homologades per a l’obtenció del A2

PROVES HOMOLOGADES PER A L’OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DE NIVELL BÀSIC DE LES LLENGÜES FRANCESA I ANGLESA

MATRÍCULA:

• Matrícula: del 22 al 29 d’abril de 2024:
  • Sol·licitud de matrícula:       PDF no editable    (Hi ha dos exemplars, un per al centre i un per a la persona interessada)Emplenar i entregar a secretaria.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ:

• Tenir 16 anys complits l’any natural en què es realitza la prova.
  • Estar matriculat en ensenyances d’Educació Secundària o de Formació Professional en un centre docent de la Comunitat Valenciana, en el nostre cas  IES José Vilaplana.

CALENDARI DE MATRÍCULA

• Matrícula: Del 22 al 29 d’abril de 2024.
  • Llistes provisionals d’admesos. 2 de maig 2024.
  • Reclamacions: 2, 3 de maig de 2024.
  • Llistes definitives d’admesos: 6 de maig 2024.
  • Llistes provisional amb qualificacions: 27 de maig de 2024
  • Llistes definitives amb qualificacions: 3 de juny de 2024

REFERENT CURRICULAR I ESTRUCTURA DE LA PROVA

• El currículum per a cadascun dels idiomes serà l’establit en l’annex únic del decret 155/2007, del 21 de setembre (enllaç).
  • La prova homologada s’articularà en quatre destreses: Comprensió de Textos Orals (CTO), Comprensió Textos Escrits (CTE), Producció i coprodució de Textos Orals (PTO) i Producció i coproducció de Textos Escrits (PTE). S’incorporarà una tasca de mediació lingüística en l’activitat de producció i coproducció de textos escrits.
  • Més informació: a la pàgina de la Conselleria d’Educació https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves-homologades

HORARI DE LES PROVES

FRANCÉS

PROVES ORALS.( LS3 ) Es publicarà un llistat amb els noms i cognoms de l’alumnat i l’horari aproximat de les proves orals (dia 10 de maig). Taulell Secretaria del centre.
 DIJOUS 9 DE MAIG   /   proves escrites (aula polivalent)
FRANCÉS PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ DE TEXTOS ESCRITS I MEDIACIÓ ESCRITA  75 minutos aproxDe 11:00 a 12:15
FRANCÉS COMPRENSIÓ DE TEXTOS ESCRITS  35 minutos aproxDe 12:25 a 13:00
DIVENDRES 10 DE MAIG   /   proves orals (LS3)
FRANCÉS COMPRENSIÓ DE TEXTOS ORALS  25 minutos aprox
FRANCÉS PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ DE TEXTOS ORALS  15 minutos aprox

ANGLÉS

Dimecres 8 de maig / PROVES ORALS. Departament d’Anglès i Departament d’Història.  Es publicarà un llistat amb els noms i cognoms de l’alumnat i l’horari aproximat de les proves orals.
  Dimecres 8 de maig   /   Proves orals (departament d’Anglès ) i escrites (aula pollivalent)
ANGLÉS COMPRENSIÓ DE TEXTOS ORALS  25 minutos
ANGLÉS PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ DE TEXTOS ORALS  15 minutos
ANGLÉS PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ DE TEXTOS ESCRITS I MEDIACIÓ ESCRITA  75 minutosDe 11:00 a 12:15
ANGLÉS COMPRENSIÓ DE TEXTOS ESCRITS  35 minutosDe 12:25 a 13:00

Impresos:    PDF no editable

Important: L’alumnat que haja sol·licitat participar en la prova haurà d’acudir-hi proveït de l’original del document nacional d’identitat o del número d’identificació d’estranger, així com d’una còpia de la sol·licitud de participació en la prova, segellada com cal pel centre.