III Jornades tècniques d’FP

Vinaròs. L’IES José Vilaplana va encetar aquest mes de desembre amb la celebració de les III Jornades Tècniques de Formació Professional amb l’objectiu de donar a conèixer les eixides professionals que cada cicle formatiu ofereix.

Així, el Departament d’Imatge Personal va mostrar tallers tan variats com Cut Color o Extensions amb Kanecalon, amb una marcada vessant pràctica, o una xerrada sobre el cabell afro com a cultura, impartida per la professora de l’IES Vilaplana Fernanda Soares.

Automoció i Electromecànica va proposar els assistents opcions ben diverses, com ara un taller de bombes d’injecció o una xerrada sobre vehicles elèctrics i híbrids, i també els de Serveis i reparacions d’un taller, Funcionament d’una empresa o al respecte d’un Recollidor d’olives, activitats totes elles amb una marcada orientació pràctica.

Les III Jornades Tècniques van acabar dimarts 5 de desembre amb una taula rodona composta per exalumnes de l’IES José Vilaplana que van narrar en primera persona les seues experiències al món laboral i l’emprenedoria a l’aula polivalent de l’institut, amb una gran afluència i participació per part de l’alumnat.