BASES CONCURS CARTELLS DESFILADA DRAG QUEENS & KINGS

Per la present es convoca el concurs del cartell anunciador de la “II desfilada de Drag Queens & Kings” de l’IES José Vilaplana de Vinaròs.

BASES:

– Pot presentar-se tot l’alumnat interessat que realitze el seu treball en base al lema «II desfilada de Drag Queens & Kings de l’IES José Vilaplana de Vinaròs». El motiu del cartell ha de fer referència a la desfilada.

– Els treballs podran realitzar-se amb qualsevol procediment de tècnica lliure sempre que siga factible la seva reproducció en quadricromia. Se n’exclouran les tintes or, plata i fosforescents.

– Les obres presentades han de ser originals i inèdites, realitzades expressament per al concurs. El jurat admetrà en la seva realització recursos gràfics de lliure accés sempre de manera puntual i secundària, lliures de drets i allunyats d’obres similars. El jurat es reserva el dret a desqualificar de manera immediata qualsevol obra, inclosa la guanyadora, amb devolució del premi si es detecta qualsevol indici de plagi, i es considerarà l’autor responsable únic del fet.

– En els originals ha d’aparèixer de forma clara, molt visible i integrada, la inscripció «II desfilada de Drag Queens & Kings. 18 de març de 2024. IES José Vilaplana de Vinaròs.»

L’original no ha de dur cap firma ni nom que identifique l’autor. Una vegada conegut el cartell guanyador, ja es podrà signar si es desitja.

– Les dimensions del cartell són 50 x 70 cm en orientació vertical. Haurà de presentar-se en format digital (.PDF, .JPG, .PNG, .TIFF, etc.) i la mida no pot superar els 10 MB. Cal enviar-los al correu del centre 12003468@edu.gva.es tot indicant en l’assumpte: cartell desfilada Drag Queens & Kings.

En el cas de realitzar el cartell de manera analògica (en suport físic) s’ha d’escanejar i presentar tal i com s’indica en aquest apartat. En cas de no poder escanejar-lo, contacteu amb el departament d’informàtica.

– Únicament podreu enviar una proposta per persona i en el correu cal d’indicar nom i cognoms, curs i grup.

– El termini per a entregar el cartell finalitzarà a les 24 h del 12 de gener de 2024.

– El jurat estarà format per professorat del centre dels següents departaments: Educació Plàstica, Visual i Audiovisual, Tecnologia i Informàtica.

La secretaria del concurs serà exercida per la direcció del centre que alçarà i publicarà acta amb el resultat del veredicte del jurat. El jurat es reserva la facultat de declarar desert el premi.

– S’atorgarà un únic premi del cartell guanyador que consistirà en la publicació del cartell tant en la pàgina web del centre i xarxes socials com físicament en el centre o en indrets de la localitat que es consideren oportuns i un xec de material escolar per a utilitzar en una papereria de Vinaròs.

– L’autor/a del treball cedirà els drets de la proposta guanyadora al centre educatiu, qui tindrà el dret d’impressió en el suport que crega oportú per a la seua difusió i utilització en qualsevol mitjà físic o digital. El guanyador es compromet a fer els ajustos pertinents en cas que siga necessari per a la seua publicació.

– El cartell guanyador serà anunciat el dia 31 de gener de 14 a 15 h a la sala polivalent del centre.

– La secretaria del concurs, tal i com s’ha indicat, estarà ostentada per la direcció del centre, que garantirà el compliment de les bases i rebrà les propostes per a participar en el concurs.