DEPARTAMENT DE FRANCÈS

Setembre 2023

Tot l’alumnat que cursava Francès Primera Llengua estrangera o Francès 2n idioma estranger i es van presentar als exàmens del DELF nivell B1 o B2 Júnior en la convocatòria de juny de 2023 han aprovat, tot i que les notes ja van ser publicades el mes de juliol.

El DELF (Diplôme d’Études en Langue Française) és un diploma oficial de llengua francesa atorgat pel Ministeri francès d’Educació Nacional, està dissenyat seguint les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües, on hi ha 6 nivells de llengua i els diplomes DELF B1 i B2 corresponen al 3r i al 4t nivell respectivament.

Són diplomes reconeguts internacionalment i a Espanya també estan reconeguts per les Universitats espanyoles. Tenen una validesa permanent. Cada examen permet avaluar les quatre destresses de la comunicació: comprensió oral, expressió oral, comprensió escrita i expressió escrita.

La nostra enhorabona a tot l’alumnat i… bonne chance!