Sol·licitud convocatòria de gràcia o extraordinària

L’alumnat disposarà d’un número màxim de quatre convocatòries per a la superació de cada mòdul. Per a la superació de la fase de formació pràctica en empreses, estudis i tallers, el nombre màxim de convocatòries serà de dos.

Amb caràcter excepcional, l’alumnat que no supere algun mòdul després d’haver esgotat el número màxim establit de quatre convocatòries, podrà sol·licitar una convocatòria extraordinària. Esta mesura excepcional no serà aplicable a la fase de formació pràctica en empreses, estudis i tallers. Una vegada el centre reba de Conselleria la resolució d’esta sol·licitud, l’alumne i el seu tutor seran informats del sentit d’esta, i en cas que siga «acceptada»,  el centre procedirà a matricular a l’alumne del mòdul en qüestió i l’alumne obligatòriament haurà d’utilitzar-la i esgotar-la en la següent convocatòria ordinària del present curs.

Correspon a la Conselleria competent en matèria d’educació resoldre les sol·licituds de convocatòria extraordinària, prèvia sol·licitud de les persones interessades en els centres docents on es troben matriculades, havent d’aportar la següent documentació:

1. Instància de sol·licitud (emplenar i imprimir)
  2.  Documents acreditatius de les circumstàncies que motiven esta sol·licitud que la teua consideres (motius laborals, d’estudis, de salut..)
  3.  Fotocopia DNI / NIE
  4.  (elaborat pel centre) Certificat acadèmic oficial dels estudis superats fins al moment de sol·licitar la convocatòria extraordinària
  5. (elaborat pel centre) Informe del centre docent (favorable o no) respecte a la concessió d’una matrícula extraordinària a l’interessat/a

Perquè el centre elabore el teu certificat acadèmic oficial i l’Informe del Centre docent realitza la sol·licitud a través del correu electrònic: 12005556@edu.gva.es