Sol·licitud de títol

SOL·LICITUD DE TÍTOL DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

L’alumnat que finalitza els seus estudis en Educació Secundària Obligatòria rebrà l’Annex XVII amb la nota mitjana de l’etapa. Aquest certificat li servirà per a participar en l’admissió a estudis postobligatoris.

No ha de sol·licitar el títol ja que el centre el gestiona automàticament.

SOL·LICITUD DE TÍTOL DE FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

L’alumnat que finalitza els seus estudis en la formació professional bàsica rebrà la següent documentació:

• Annex IV. Certificació acadèmica d’estudis complets amb la nota mitjana de l’etapa. Aquest certificat li servirà per a participar en l’admissió a estudis postobligatoris.
  • Annex V. Certificació d’acreditació de competències professionals.

En cas d’obtindre el graduat en Educació Secundària Obligatòria rebrà l’Annex XVII amb la nota mitjana de l’etapa. Aquest certificat li servirà per a participar en l’admissió a estudis postobligatoris.

No ha de sol·licitar el títol ja que el centre el gestiona automàticament.

SOL·LICITUD DE TÍTOL DE BATXILLERAT

L’alumnat que finalitza els seus estudis en Batxillerat haurà de sol·licitar:

• Annex IV. Certificació acadèmica de Batxillerat amb nota mitjana. Abonar prèviament la Taxa corresponent.
  • Títol de Batxillerat. Ha d’emplenar el model de sol·licitud de títol i abonar prèviament la Taxa corresponent.

Haurà de presentar la sol·licitud de la certificació acadèmica i la sol·licitud del títol juntament amb la taxa abonada i una còpia del NIF, NIE o passaport en la secretaria del centre.

SOL·LICITUD DE TÍTOL DE CICLES FORMATIUS

L’alumnat que finalitza els seus estudis en qualsevol cicle formatiu de grau mitjà o grau superior haurà de sol·licitar:

• Annex IV. Certificació acadèmica d’estudis complets amb nota mitjana. Abonar prèviament la Taxa corresponent.
  • Annex V. Certificació d’acreditació d’unitats de competència.
  • Títol de Tècnic o Tècnic Superior. Ha d’emplenar el model de sol·licitud de títol i abonar prèviament la Taxa corresponent.