Renúncia convocatòria cicles formatius

L’alumnat podrà sol·licitar la renúncia a l’avaluació i qualificació d’una o les dues convocatòries del curs acadèmic de tots o algun dels mòduls, sempre que concórrega alguna de les següents circumstàncies:

• Malaltia prolongada o accident.
  • Obligacions de tipus personal o familiar apreciades per l’equip directiu.
  • Acompliment d’un lloc de treball.
  • Maternitat o paternitat, adopció o acolliment
  • Altres circumstàncies, degudament justificades, que revisten caràcter excepcional.
  • Proposta de l’equip educatiu de no presentació a la convocatòria extraordinària.

Termini de presentació

La sol·licitud de renúncia a la convocatòria haurà de presentar-se, davant la Secretaria del centre, amb antelació mínima d’un mes a la data prevista per a l’avaluació final del mòdul o mòduls. Es resoldrà en el termini de deu dies hàbils. El silenci administratiu tindrà caràcter desestimatori.

Documentació a presentar:

• Instància de sol·licitud.
  • Fotocòpia del DNI / NIE.
  • Documentació necessària per a justificar les circumstàncies al·legades en la sol·licitud de la renúncia de la convocatòria.

Què fer quan s’esgoten les convocatòries?

L’alumnat podrà sol·licitar una convocatòria extraordinària o de gràcia davant la Direcció Territorial d’Educació. Es concedirà, si escau, a títol personal i per una sola vegada per mòdul. L’alumne pot sol·licitar per escrit, en la secretaria del centre, i esperar la resolució de la Direcció Territorial. Una vegada concedida haurà de matricular-se en el centre corresponent.