Anul·lació de matrícula cicles formatius

A instàncies de l’interessat

L’alumnat o els seus representants legals tenen dret a l’anul·lació de la matrícula del curs en el qual es trobe matriculat, perdent tots els drets d’ensenyament, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en els quals s’haja matriculat.

L’alumnat que anul·le la matrícula perdrà el dret de reserva de plaça per al següent curs acadèmic, per la qual cosa haurà de participar en el procés d’admissió.

Tramitació i termini

• S’haurà de presentar la sol·licitud d’anul·lació de matrícula en la secretaria del centre abans dels dos mesos de la finalització del període lectiu.
  • Sol·licitud d’anul·lació matrícula ANNEX I

Anul·lació de la matrícula per inassistència

L’assistència a classe en la seua modalitat presencial és obligatòria almenys en un 85% de les classes i activitats previstes en cada mòdul:

• Comence classes fins a final mes d’octubre. Quan l’alumnat acumule un nombre de faltes d’assistències injustificades, o amb justificació improcedent, igual o superior al 15%, el director o tutor/a del curs pot procedir a anul·lar la matrícula. També serà causa d’aquesta anul·lació la inassistència no justificada de l’alumnat durant 10 dies lectius consecutius.
  • Després de mes d’octubre. Quan l’alumnat acumule un nombre de faltes d’assistències injustificades, o amb justificació improcedent, igual o superior al 15% o no assistisca a classe durant 10 dies lectius consecutius, també s’acordarà l’anul·lació de la matrícula, excepte en el cas que no existisca oferta pública del cicle formatiu en règim semipresencial o a distància a la província (en aquest cas perdrà el dret a l’avaluació contínua i només es presentarà a l’avaluació final).

L’alumnat podrà matricular-se en un mateix mòdul professional un màxim de tres vegades.