Matrícula – ESO

L’alumnat que es matrícula en ESO pot procedir de:

• Alumnat matriculat en ESO en l’IES Jérica – Viver que promociona de curs o que repetix curs. Matrícula telemàtica.
  • Alumnat nou en l’IES Jérica – Viver i que prové dels centres adscrits al nostre centre. Matrícula presencial. Els centres adscrits en l’IES Jérica – Viver són:
    • CRA Peña Escabia.
    • CEIP Historiador Diago.
    • CRA Palància Millars
  • Alumnat nou en l’IES Jérica – Viver i que participa en el procés d’admissió a ESO. En el procés d’admissió participa tot l’alumnat interessat a matricular-se en l’ESO en un centre diferent al que li correspon per adscripció escolar o que ja estan cursant l’ESO però desitgen canviar de centre en el curs 2024 – 2025. Matrícula presencial.

Alumando matriculat en ESO en l’IES Jérica – Viver que promociona o repetix curs

Alumnat que cursarà per primera vegada estudis de l’ESO en l’IES Jérica-Viver el curs 2024 – 2025