Matrícula – Batxillerat

L’alumnat que es matrícula en Batxillerat pot procedir de:

• Alumnat matriculat en Batxillerat en l’IES Jérica – Viver que promociona de curs o que repetix curs. Amb la finalitat d’evitar aglomeracions en finestreta, avancem la presentació de la documentació bàsica de matrícula per al pròxim curs. Durant la setmana del 20 al 24 de maig, l’alumnat entregarà el sobre de matrícula al tutor/a. L’elecció d’optatives es farà a través d’un formulari en línia i utilitzant la identitat digital de l’alumne.
  • Alumnat que participa en el procés d’admissió a Batxillerat. En el procés d’admissió participa tot l’alumnat interessat a matricular-se en 1r de Batxillerat independentment del centre en el que haja cursat l’ESO. També participa tot l’alumnat que actualment està cursant estudis de 1r o 2n de Batxillerat i desitja canviar de centre. Matrícula presencial.

Alumnat matriculat en Batxillerat en l’IES Jérica – Viver en el curs 2023 – 2024 que promociona o repetix curs

Alumnat que participa en el procés d’admissió a Batxillerat.