Matrícula curs 2024 – 2025

La matrícula per al curs 2024 – 2025 es realitzarà de formes diferenciades:

Educació Secundària Obligatòria

• L’alumnat que ha estat matriculat en el centre l’any acadèmic 2023 – 2024 ja ha presentat la documentació de matrícula. Haurà de triar l’optativa mitjançant un formulari en línia i utilitzant la identitat digital de l’alumne.
  • Per a l’alumnat que no va cursar els seus estudis en el nostre centre el curs 2023 – 2024 o que ha participat en el procés d’admissió, la matrícula serà presencial.

Batxillerat

Formació professional de grau bàsic, mitjà i superior

• L’alumnat que ha estat matriculat en el centre l’any acadèmic 2023 – 2024 ha de presentar el sobre de matrícula de manera presencial en consergeria/secretaria o de manera telemàtica en el correu electrònic 12005556@edu.gva.es.
  • Per a l’alumnat que no ha cursat els seus estudis en el nostre centre l’any acadèmic 2023 – 2024 o que ha participat en el procés d’admissió, la matrícula serà presencial.

Selecciona en què ensenyament vols matricular-te.