Banc de llibres ESO, FPB i BATXILLERAT

ALUMNES JA INSCRITS EN EL BANC DE LLIBRES EL PASSAT CURS

• Els inscrits l’any passat NO han de fer-ho de nou.
  • Tots els participants han de retornar el 100% dels llibres que van rebre en préstec.
  • Els llibres entregats en mal estat o perduts i que no puguen ser reutilitzats hauran de ser reposats abonant el seu import.
  • Les famílies que decidisquen no continuar en el Banc de llibres han de presentar el document de Lliurament de llibres i material curricular en el moment de retornar els llibres i han de marcar la casella de RENÚNCIA (la devolució dels llibres és d’obligat compliment).

ALUMNES DE NOVA INCORPORACIÓ Al BANC DE LLIBRES

• Les famílies que no van participar en el banc de llibres i vulguen fer-lo per al nou curs, han de posar-se en contacte amb el coordinador de la Xarxa de llibres del centre, el qual els ajudarà a tramitar la sol·licitud d’incorporació al banc de llibres. També s’han d’entregar tots els llibres utilitzats per l’alumne durant el curs anterior.