Projecte d’innovació i investigació educativa

El nostre entorn, la nostra cultura.

IES Jérica-Viver posa punt final al seu segon any de Projecte d’Innovació:  El nostre Entorn, La nostra Cultura. Al llarg d’aquest curs 2022-2023, des de diferents àrees i de manera cooperativa, l’alumnat ha realitzat diferents estudis i treballs entorn a Viver: la seua aigua, les seues tradicions i les seues restes arqueològiques.

Al llarg del matí del dimarts 4 d’abril, l’alumnat i professorat de l’IES Jérica-Viver han ocupat la població de Viver amb gran varietat d’activitats.

S’ha inaugurat una exposició en el Claustre del Convent de San Francisco de Paula amb treballs realitzats al llarg del curs i que estarà obert al públic al llarg de la setmana.

L’alumnat d’FP Bàsica ha exposat el treball de catalogació d’espècies realitzat al parc de la Floresta. Diferents activitats configuren la jornada: una visita a la Vila Romana de Viver, la realització d’una pintura mural commemorativa, rutes de senderisme per les trinxeres, taller de creació literària i una scaperoom digital.

Construir entorns de  aprenentatge oberts és un dels objectius principals d’aquest projecte d’innovació i gràcies al treball i col·laboració dels diferents departaments s’ha pogut dur a terme. LA directora de l’IES Jérica-Viver, Susana Tejadillos, agraeix a Bea Sellés, coordinadora del projecte, la gran faena realitzada.