PRÀCTIQUES -FCT-

¡Descobreix les FCT en els Cicles Formatius de l’IES Honori Garcia: La teua porta cap a l’èxit laboral!

En la nostra pàgina web, volem apropar-te al meravellós món de les FCT (Formació en Centres de Treball) en els Cicles Formatius. Però, abans de res, deixa’ns explicar-te què són les FCT.

Les FCT són el moment culminant de la teua formació professional, on poses en pràctica tot el que has après a l’aula. És com donar el salt al món real! Durant aquest període, tindràs l’oportunitat de realitzar pràctiques en empreses del sector, submergint-te en l’ambient laboral i adquirint valioses habilitats pràctiques.

Saps què és el més emocionant de les FCT?

Imagina tenir la possibilitat de treballar colze a colze amb professionals experimentats, aprendre els entramats del sector i desenvolupar contactes que et obriran portes en el teu futur professional. Això és precisament el que t’espera en les FCT.

A més, les FCT et brinden una oportunitat única per a créixer personalment i augmentar la teua confiança en les teues habilitats. No només adquiriràs coneixements tècnics, sinó que també desenvoluparàs habilitats comunicatives, treball en equip i resolució de problemes, qualitats molt valorades en el món laboral.

En resum, les FCT són una experiència transformadora que et prepararà per afrontar els desafiaments del món laboral amb solidesa i determinació. Estem segurs que t’encantarà l’experiència tant com a nosaltres!

Si busques una formació que t’obri les portes a l’èxit professional i et permeta créixer com a persona, els nostres Cicles Formatius amb FCT són l’elecció perfecta per a tu!

No esperes més i permet-nos acompanyar-te en aquest emocionant camí cap al teu futur laboral.

Benvingut/da al teu futur!

Desenvolupament de les FCT

· Hem de tindre en compte que la relació dels nostres alumnes amb les empreses col·laboradores mai suposa una vinculació laboral, són estudiants matriculats en ensenyaments reglats i no se’ls considera treballadors.·

Quan es realitza la FCT?

· Generalment, des de març fins a meitat de juny (tercer trimestre del curs)

Sol·licitud alumnat FCT

Si la seua empresa està interessada en l’alumnat format a l’IES Honori García de la Vall d’Uixó, pot posar-se en contacte amb el Centre: en el telèfon 964 399010 o enviar les seues dades  a l’adreça de correu electrònic: 12002661.fct@edu.gva.es

Ens posarem en contacte amb vostés al més prompte possible per concretar les activitats a desenvolupar en el lloc formatiu mitjançant un formulari.

Beneficis per a l’empresa:

• Col·laborar en el currículum laboral d’una persona o grup de persones
  • Augmentar l’atractiu de l’empresa per a potencials treballadors/as
  • Visibilitat de la sensibilitat social de l’empresa
  • Eina de preselecció de futurs/as treballadors/as

Algunes de les nostres empreses col·laboradores d’FCT: