Portal EMPLEA FP: ÀREA EXALUMNES

La borsa de treball per als exalumnes de l’IES HONORI GARCIA es gestiona dins de la plataforma EMPLEAFP que és una associació sense ànim de lucre de centres educatius de FP de la qual forma part el nostre centre.

En inscriure’t en aquest portal podràs visualitzar les ofertes publicades relacionades amb els cicles formatius cursats. Els alumnes que esten donats d’alta consulten aquesta oferta, i decideixen si volen o no posar-se en contacte amb l’empresa.

L’objectiu fonamental és la inserció laboral dels titulats en FP que han cursat al nostre centre aquests estudis. Però, a més, al donar-te d’alta en EMPLEAFP també tens accés a ofertes laborals d’empreses de la teua família professional que publiquen les seues ofertes en aquest portal, per tant, podràs visualitzar no solament les ofertes donades d’alta pel nostre centre sinó totes aquelles publicades a nivell nacional.

PROCEDIMENT PER A DONAR-TE D’ALTA:

1. Accedeix a la web de https://www.empleafp.com/

2. Crea un compte com a titulat. Selecciona IES HONORI GARCIA com a centre d’estudis, i el teu títol serà confirmat des del centre posteriorment.

3. Puja una foto adequada i emplena els apartats del teu currículum: dades personals, formació acadèmica, experiència professional (incloure les FCT), idiomes…

4. En l’apartat «Configuració» marca la casella per a rebre notificacions per correu i les províncies que siguen del teu interès. Així rebràs les ofertes tant publicades pel IES HONORI GARCIA com per empreses del teu sector.

5. També pots buscar ofertes des de l’apartat «Totes les ofertes» on podràs veure només les ofertes de la teua família professional i inscriure’t en elles.

6. Fes clic en l’oferta del teu interés i baix a la dreta veuràs el botó «Inscriure’s en l’oferta». Segueix  les instruccions que sol·licita cada empresa/ocupador.

MOLT IMPORTANT: Una vegada donat/da d’alta has d’enviar un email a 12002661.fct@edu.gva.es amb la informació que t’has registrat, el teu nom complet, títol de FP i DNI (ja que així validem dins de la plataforma que, efectivament, eres titulat del nostre centre i confirmem a les empreses que sí teniu el títol)

A partir d’ací ja pots accedir amb el teu usuari i contrasenya i consultar totes les ofertes i triar la que més t’interesse.

En qualsevol moment pots donar-te de baixa de la plataforma i no rebre més ofertes nostres ni de les empreses.

Si tens qualsevol dubte pot posar-te en contacte amb el Centre: en el telèfon 964 399010 o enviar un mail a l’adreça de correu electrònic: 12002661.fct@edu.gva.es

VÍDEO INFORMATIU EMPLEAFP EXALUMNES: