INNOVATEC – NODE

🌟 L’IES HONORI GARCIA ES CONVERTEIX EN EL CENTRE D’INNOVACIÓ EDUCATIVA DE LA PROVÍNCIA DE CASTELLÓ AMB EL PROJECTE INNOVATEC 🌟

📣 La setmana passada, l’IES Honori Garcia va rebre centres que formen part del projecte Innovatec per realitzar un NODE basat en projectes i liderat per la direcció general de Formació Professional. Aquesta iniciativa, liderada pel departament de Comerç i Màrqueting, situa el centre al capdavant de la innovació educativa a la província de Castelló.

📚💡 Innovatec, dins de la Xarxa Novigi, té com a objectiu implantar la digitalització i les tecnologies aplicades a totes les famílies professionals de la Formació Professional. El programa destaca les metodologies actives, com l’aprenentatge col·laboratiu basat en projectes, que juntament amb les futures tendències tecnològiques milloraran les competències personals, socials i professionals de l’alumnat.

🤝 Per tal que l’alumnat adquireixi les competències necessàries per a la seva incorporació o reincorporació al mercat laboral, els centres escolten i treballen amb els agents empresarials per redissenyar el perfil professional.

🛠️ En aquesta trobada, vam tenir el plaer de rebre els següents centres:

IES Betxí

IES Alto Palància