AMPA2

Estimades famílies:

Des de l’AMPA IES HONORI GARCIA us donem la benvinguda al nou curs escolar 2022-2023 i us informem de les iniciatives i activitats que organitzem.

QUÈ ÉS L’AMPA?

L’AMPA agrupa, per la consecució de determinats fins i objectius, a les famílies de l’alumnat matriculat en el nostre centre. No som una empresa que organitza activitats extraescolars, sinó un grup de persones que, dins de les seues possibilitats i desinteressadament, volem participar en l’educació dels nostres filles i fills amb la il·lusió de treballar en la defensa i millora de la qualitat de l’ensenyament públic. La nostra AMPA està formada per la Junta Directiva i pels socis.

QUÈ FEM?

La Junta Directiva de l’AMPA gestiona activitats, aporta iniciatives a l’institut i transmet les inquietuds de les famílies a l’equip directiu del centre. A més a més, l’AMPA serveix de vincle entre les famílies i els seus representants en el consell escolar amb el objectiu de traslladar aquelles qüestions interessants que sorgeixen al llarg del curs, l’AMPA col·labora amb el professorat en allò que sol·liciten i fomenta la participació de famílies en activitats que organitza el centre. Són molt diverses les aportacions que ha fet l’AMPA durant aquests darrers cursos.

COM PERTÀNYER A L’AMPA?

Sols has de pagar una quota anual de soci o sòcia, que per aquest curs és de 15 euros per família. Aquesta quota anual és molt important ja que la nostra associació no pot treballar sense recursos econòmics. Per això us demanen a tots i totes que us  hi associeu. Quantes més famílies participeu i  vos impliqueu de forma activa més i millors resultats obtindrem.

QUINS AVANTATGES TÉ SER SOCI DE L’AMPA?

A més de participar aportant idees i suggeriments, ser soci de l’AMPA et permet aprofitar-te de les activitats que l’AMPA realitza, tindre assessorament i ajuda en cas necessari, vigilància i control del bon funcionament del nostre entorn educatiu, etc. D’aquí ve que us animem a totes les famílies a formar part d’aquesta associació que allò que vol és ser útil a tota la comunitat educativa i aconseguir entre totes i tots una millor educació, apropant l’educació a les famílies i les famílies a l’educació.

Participar en la vida escolar aportant idees, expressant la nostra opinió i ajudant al centre educatiu perquè les  nostres filles i fills puguen rebre la millor formació possible. Per això, l’AMPA necessita suport i participació.

Des de fa uns cursos es fa la inversió de comprar els llibres de lectura que trimestralment utilitzarà l’alumnat  per realitzar la seua lectura i la prova que el professorat convé. Tot professorat dels departaments lingüístics (Valencià, Castellà i Anglés) analitzen les lectures que són més adients en la seua matèria i són utilitzats durant diversos cursos, si ets de l’AMPA els tens de forma gratuïta i no suposa una despesa extra d’uns 70 ó 80€ per alumne/a i curs.

COM CONTACTAR AMB L’AMPA?

Pots obtindré informació ampliada i detallada sobre l’associació contactant-nos directament en el correu electrònic: ampaieshonorigarcia@gmail.com , al telèfon 685547472 o al propi institut IES HONORI GARCIA.

Pretenem ser una associació oberta i propera per tal de recollir totes aquelles iniciatives, suggeriments, inquietuds i reclamacions que puguen sorgir dia a dia dels nostres fills i filles en l’institut i per això també ET CONVIDEM A FORMAR PART DE LA JUNTA DIRECTIVA.

ANIMA’T A PARTICIPAR I ASSOCIA’T, MEREIX LA PENA I ÉS IMPORTANT COMPTAR AMB VOSALTRES.

L’ingrés de 15€ per família es fa al número de compte ES32 3111 5099 4016 2594 0117 especificant el nom complet de l’alumn@.

JUNTA DIRECTIVA DE L’A.M.P.A.

Presidenta:  Angie Esteve Orzáez

Secretària: Rosa Tur