📢 Eleccions al Consell Escolar: Una Oportunitat de Participació 🗳️

Estimada comunitat educativa de l’IES Honori Garcia,

Us informem que el proper 23 de novembre se celebraran les eleccions al Consell Escolar del nostre estimat institut. Aquest procés és fonamental per a la participació de tothom en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de govern elegit democràticament que té un paper decisiu en les qüestions que afecten el nostre centre.

Aquesta és una oportunitat crucial perquè tots els sectors de la comunitat educativa estiguin representats i puguin contribuir a una educació de qualitat. El vostre compromís i col·laboració en la vida del centre són essencials per garantir un futur millor per als nostres estudiants.

En el sector de les famílies, es deuen cobrir dues vacants en el Consell Escolar. També és important que es presentin candidats suplents per afrontar possibles baixes abans de les properes eleccions.

El termini per presentar les candidatures finalitza el dia 7 de novembre a la Secretaria del centre, on teniu a la vostra disposició un model de document per presentar la vostra candidatura.

La Junta Electoral del centre anima els pares i mares dels nostres alumnes a participar activament en aquestes eleccions, a presentar les vostres candidatures i a exercir el vostre dret al vot. La vostra participació és fonamental i serveix com a exemple educatiu pels vostres fills i filles.

La vostra implicació en la vida de l’institut és essencial, i el Consell Escolar és un lloc crucial on tota la comunitat educativa ha de estar representada.

Aprofiteu aquesta oportunitat per fer sentir la vostra veu i contribuir a una educació de qualitat a l’IES Honori Garcia. Gràcies per la vostra participació activa i compromís en aquesta important tasca.

Enllaç de participació al Consell Escolar: https://ceice.gva.es/va/web/madres-padres-alumnos/eleccions-centres

📚🤝✨ #EleccionsIESHonoriGarcia #ParticipacióEscolar #Educació #ComunitatEscolar