Xarxa Llibres

Benvolgudes famílies que pertanyeu a la Xarxa de llibres:

Hui hem acabat el primer torn de recollida de llibres. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

A continuació vos indiquem les diferents possibilitats de subsanació.

1. Demà divendres de 10 a 12h, l’alumnat haurà de portar i col·locar els folres que se’ls haja indicat. Insistim: molts llibres d’enguany eren nous i els vau forrar a principi de curs. Ara demanem el folre nou perquè així en setembre es farà entrega del lot amb folre nou i ens assegurem que estarà folrat tot el curs. El folre serà NOU, NO ADHESIU.
  2. Queden oberts els dies 25 i 26 de juny de 11h a 13:30h, per fer entrega dels llibres que no s’han entregat en temps i forma.
  3. A més a més, el dia 25 es reunirà la Comissió de Xarxa per valorar els casos de llibres que els /les alumnes han deteriorat/trencat. Ho fem així per prendre una decisió consensuada y justificada. Eixe mateix dia es contactarà a les famílies que hagen de reposar llibres per poder continuar en la Xarxa. Es donarà un altre termini de subsanació perquè estes famílies puguen comprar els llibres i dur-los al centre. Passats estos terminis, segons la normativa vigent, aquelles families que no els hagen reposat seran notificades de la NO pertinença a la Xarxa per als propers cursos.
  4. Si alguna de les families que ha de subsanar llibres deteriorats/trencats vol tornar a verificar l’estat dels llibres, podrà fer-ho el dia 26 de juny de 11 a 13:30h. Recordem que els criteris són els mateixos per a tot l’alumnat.

Benvolgudes famílies:

Aquesta setmana continuem amb la recollida de llibres de Xarxa. Gràcies per la vostra col·laboració.

Recordem que els pròxims torns per a l’alumnat són: 1r d’ESO demà dimarts, 3r d’ESO dimecres i 2n d’ESO dijous. Els folres NO ADHESIUS han de ser nous o trobar-se en un estat similar.

Volem compartir amb vosaltres que les sessions de la setmana passada no van ser plenament satisfactòries. Més del 50 % de l’alumnat no va complir amb les condicions dels folres. Això ens obliga a habilitar un torn d’alumnat per subsanar folres aquest divendres 21 de 10 a 12 hores, al mateix temps que ens ha impedit començar l’organització dels lots del curs 24-25. Confiem que els torns d’aquesta setmana funcionaran millor.

Per a la subsanació amb les famílies, en cas de pèrdua o deteriorament de llibres, es recorda que el torn serà, com s’havia dit, els dies 25 i 26 d’11 a 13.30 hores.

Des de Secretaria del centre es recorda que la participació en la Xarxa de llibres és voluntària i l’únic requisit és complir les normes bàsiques. D’acord amb la Resolució de Conselleria, els preus dels lots de llibres oscil·len entre els 278 € i els 300 €. Per tant, la Xarxa suposa un gran estalvi a les famílies i és important que, entre tots, cuidem aquest programa.

Bona vesprada:

Respecte de les devolucions de llibres de Xarxa que comencen ja aquesta setmana, recordem que:

1. Hem organitzat el primer torn només per als alumnes; si el lot de llibres està correcte, les famílies NO hauran de vindre a l’institut i serà més fàcil per a tots.
  2. L’alumnat que tinga dret a avaluació extraordinària (FPB i Batxillerat amb suspensos) podrà entregar els llibres després de l’extraordinària.
  3. Es recorda que els folres han de ser NO adhesius. En cas d’haver col·locat folre adhesiu, s’haurà de col·locar un altre addicional NO adhesiu per damunt. En tot cas, els folres han de ser NOUS o trobar-se en un estat de conservació similar.

Benvolgudes famílies,
Informem que la recollida de llibres de Xarxa de 2n Batxillerat es farà a través de les tutories. Per tant, les tutores coordinaran la recollida amb l’alumnat i, en conseqüència, es cancel•la la sessió prevista per a demà dia 7. Gràcies.

Estimades famílies: trobareu a continuació les instruccions que hem preparat enguany per a retornar els llibres de Xarxa. Gràcies per la vostra col·laboració; un bon ús de la Xarxa repercutix en benefici de tota la comunitat educativa.

Xarxa-llibres-Entrega-23-24