Hem fet entrega a l’alumnat de la documentació per al procediment de consulta de llengua base, que inclou l’annex i la fitxa individual de l’alumne/a. Us demanem que comproveu la documentació per tal de comunicar qualsevol actualització necessària.
📌 Per a les famílies amb alumnat en l’activitat de la neu, la documentació es podrà recollir a la secretaria del centre en horari de 9:00 a 13:30. També disposem d’horari de vesprada amb cita prèvia (de 16:00 a 19:00).
📍 Calendari del procediment:
🗓 17/02/2025 – Publicació del cens provisional de participants al tauler d’anuncis del centre (reclamacions fins al 21/02/2025)
🗓 24/02/2025 – Publicació del cens definitiu
🗳 Consulta de llengua base – Des de les 9:00h del 25/02/2025 fins a les 14:00h del 4/03/2025
📌 Més informació i normativa:
Podeu consultar l’Ordre 2/2025, de 7 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, que regula i convoca aquest procediment de consulta:
📎 Resum de l’ordre al DOGV
📎 Text complet en PDF
A més vos adjuntem un pdf amb totes la informació:
Per a qualsevol dubte, estem a la vostra disposició.
Gràcies per la vostra col·laboració! 😊
