Admissió de l’alumnat

Els processos d'admissió són d'aplicació a tot l'alumnat que canvia d'etapa educativa (Primària a ESO, ESO a Batxillerat, ESO a CCFF) o que desitja canviar de centre educatiu.

Informació sobre el procés d'admissió i matriculació en la pàgina web de Conselleria:

Informació relativa al que s'establix en l'Article 4 de la Resolució de 25 d'abril  de 2024 del director general de Centres docents, per la qual s'establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d'admissió de l'alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d'Educació Especial, per al curs 2024-2025: El Consell Escolar celebrat el 29 d'abril de 2024 ha aprovat que per al procés d'admissió del curs 24-25 no s'establix Circumstància Especifica en el nostre centre.

Informació sobre la consideració de duplicitat en el procediment d'admissió per al curs 2024-2025, enviada per Direcció General de Centres Docents, en el cas d'alumnat que cursa simultàniament ensenyaments d'educació secundària i ensenyaments reglats de música i dansa.

CALENDARI D'ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ

ESO I BATXILLERAT

Calendari oficial en la pàgina web de la Conselleria d'Educació

En fer clic en la imatge superior s'obrirà la nova pàgina d'admissió de Conselleria on s'ha de realitzar el procés.

CALENDARI D'ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ - CCFF

Enllaç a la nova web d'admissió per als diferents cicles formatius: AdmiNOVA

VACANTS ESO I BATXILLERAT

ESO - LLISTAT PROVISIONAL DE PLACES VACANTS

BATXILLERAT - LLISTAT PROVISIONAL DE PLACES VACANTS

Aclariments

Requisit Acadèmic:

1. El requisit acadèmic consisteix en l'acreditació, expedida pel centre d'origen, en la qual consta la superació dels ensenyaments que permeten l'accés a la plaça sol·licitada i, en el seu cas, la nota mitjana.
  2. Els sol·licitants que hagen d'aportar el requisit acadèmic en el nostre centre, perquè és el de primera opció, ho faran enviant-lo en format PDF al correu electrònic de Secretaria 03014824.secretaria@edu.gva.es, identificant al sol·licitant, l'alumne per al qual es demana la plaça i el nivell educatiu.
  3. Posteriorment, en el termini de matriculació, haurà de presentar-se el requisit acadèmic original juntament amb la resta de documentació a aportar.