Publicació de la convocatòria d’ajuda al transport individual i col·lectiu per al curs escolar 24-25

S’ha publicat la convocatòria d’ajuda al transport individual i col·lectiu per al curs escolar 24-25.

Disposen de tota la informació en la nostra pàgina web, apartat Secretaria / Tràmits / Transport Escolar o en el següent enllaç:

Recordem que per als quals ja han sigut usuaris en el curs 23-24, disposen de l’Esborrany en la seua Web Família (apartat Tràmits), que hauran d’imprimir, firmar i presentar en la Secretaria del centre (es recomana fer-ho des d’un ordinador).

Els nous usuaris, hauran de presentar en la Secretaria la Sol·licitud degudament emplenada i firmada, juntament amb la documentació acreditativa (certificat d’empadronament i DNIs).

Tots dos tràmits tenen un termini límit, especificat en la convocatòria i en la nostra pàgina web.