Servei de taquilles per a l’alumnat

L'alumnat del centre que el sol·licite podrà fer ús de les taquilles. Les condicions d'ús de les mateixes es poden consultar en el següent document:

A l'alumnat que comença en 1r d'ESO se li repartirà en classe l'imprés que ha d'emplenar. És imprescindible que aqueix imprés siga signat per la mare, pare o tutor legal. En qualsevol cas, es poden descarregar des de l'enllaç que figura més a baix. El procés de repartiment de taquilles en 1r d'ESO es realitzarà per grups en els esbarjos, i sota convocatòria de la qual s'avisarà a cada grup.

La resta de l'alumnat (2n, 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de BATXILLERAT, 1r i 2n de CCFF) haurà de descarregar-se l'imprés de sol·licitud des de l'enllaç que figura més a baix i emplenar-lo. És imprescindible que aqueix imprés siga signat per la mare, pare o tutor legal. L'imprés, emplenat i signat, haurà d'entregar-se en Secretaria durant els esbarjos.

Imprés de sol·licitud d'alta en el servei de taquilles per a nous usuaris

Imprés de sol·licitud d'alta/renovació en el servei de taquilles per a antics usuaris