L’IES El Vinalopó  obté dos premis en el Concurs juvenil de literatura en Valencià Pascual García

Com altres anys, l’IES El Vinalopó ha participat en el Concurs juvenil de literatura en Valencià Pascual García. El concurs, que té una bona acollida entre el nostre alumnat, ha celebrat enguany la seua majoria d’edat ja que s’ha celebrat l’edició número XVIII.

Aquest concurs, promogut per l’Ajuntament de Novelda, incentiva la creativitat literària i el gust per l’escriptura entre l’alumnat de l’ESO de la nostra localitat. A més, activitats com aquesta promocionen, normalitzen i potencien l’ús del valencià entre els nostres joves.

El concurs consta de tres categories: primer cicle de l’ESO, segon cicle de l’ESO i Batxillerat i hi ha tres premis per a cada categoria. Com en anteriors edicions, hem tingut alumnat que ha estat premiat, en aquest cas dues alumnes: Aurora Pomares Arango, de 2n d’ESO, pel seu relat “Dr Spybook”, i Alejandra Amorós Aragonés, de 4t d’ESO, amb l’obra “L’Esfera de l’Aurora”. Ambdues han sigut guardonades amb el segon premi de les seues respectives categories.

Des del centre i des del Departament de Valencià, que s’encarrega d’animar l’alumnat i de gestionar-ne la participació en el concurs, volem felicitar les nostres guanyadores i tot l’alumnat participant.

Ganadores concurso Valenciano