Som Imprescindibles

Els problemes de salut mental afecten cada vegada més la població adolescent. Per tal d’atendre aquesta problemàtica posem en marxa al nostre centre el programa Som Imprescindibles presentat des de la Conselleria d’Educació.
Es tracta d’un programa dirigit a l’alumnat 2n i 4t d’ESO, impartit per psicòlegs i psicòlogues que, a través de la realització de tallers dialògics a l’aula, abordaran la prevenció de les conductes autolesives i el suïcidi amb l’objectiu de millorar el benestar emocional dels/les nostres alumnes.
Com destaca el programa, es tracta d´una iniciativa necessària amb la qual pretenem augmentar la nostra capacitat de detectar situacions de risc relacionades amb la salut mental, un tema que no podem obviar ni amagar.