Visita de Mossèn Jordi Mas

La passada setmana els alumnes de Religió de 3 ESO han rebut la visita de Mossèn Jordi Mas, rector de la parròquia Ntra. Sra. de l’Assumpció d’Onda.  D. Jordi ha estat molts anys capellà de la pressó d’Albocàcer i ens va parlar d’eixe  món, del dia a dia dels interns, de les dificultats i del treball que fa la Pastoral Penitenciària (voluntaris ben formats que evangelitzen i atenen les necessitats dels interns).
Els alumnes estigueren superatents i intervingueren fent-li nombroses preguntes.  Ms Jordi ens contà situacions que havia viscut  i ens parlà del treball de l’Esglèsia a la pressó:   ” S’intenta atendre a cada intern que ho demana fent-li veure que ell és més que alló que ha fet o li ha passat, que cadascú ha de conectar amb aquell propòsit de Dèu per a ell, un pla on som imprescindibles en la Història, ja que es tracta d’una tasca que només tú pots portar a terme”.
Agraïm la disponibilitat de D. Jordi per compartir amb nosaltres les seues experiències.  Testimonis com aquest ens ajuden a eixir del nostre confort, conviure amb els altres sense tants prejudicis i descobrir la vocació i el nostre paper al món.