La Sra. Rectora de la Universitat de València ha felicitat el nostre centre pels magnífics resultats dels nostres estudiants.

La Sra. Rectora de la Universitat de València, Maria Vicenta Mestre Escrivà, ha felicitat el nostre centre pels magnífics resultats dels nostres estudiants en les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) i en la Nota d’Accés a la Universitat (NAU). 2 alumnes del nostre centre es troben entre les 100 primeres qualificacions de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) i/o de les Notes d’Accés a la Universitat (NAU).
La Universitat de València ha previst celebrar un acte de reconeixement a l’estudiantat que es troba entre les 100 primeres qualificacions PAU i/o NAU dels tribunals avaluadors amb seu a la Universitat de València, aquest acte tindrà lloc el proper dijous dia 29 de juny, a les 12 hores, a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.

Enhorabona a l’alumnat, a les famílies i al professorat.