DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA CURS 2023 2024

ALUMNAT DEL CENTRE

1. Imprès de matrícula degudament formalitzat ((es recomana fer-se una còpia o foto).
  2. Dos fotocòpies del DNI o NIE de l’alumne/a (en el cas de tindre-ho expedit).
  3. Rebut del banc del pagament l’assegurança escolar (obligatori a partir de 3r ESO; 1,12€. Ingrés al compte del centre: LA CAIXA; COMPTE: ES58 2100 3663 00 2200055161).
  4. Fitxa familiar degudament cumplimentada.
  5. Consell Orientador (alumnat de 3r, alumnat FPB, alumnat de nova incorporació
    al PR4 o Programa de diversificació de 3r, alumnat de 1r BATX).
  6. Sol·licitud d’accés a Web Família (l’alumnat del centre que no estiga ja donat d’alta en la Web Família).
  7. Autorització per a ser fotografiat, filmat i gravat.
  8. Autorització per a entrades i eixides en cas d’absència del professorat (a partir de 3r ESO).

ALUMNAT NOU AL CENTRE

1. Imprès de matrícula degudament formalitzat (es recomana fer-se una còpia o foto).
  2. Certificat d’empadronament
  3. Dos fotocòpies del DNI o NIE de l’alumne/a (en el cas de tindre-ho expedit).
  4. Partida de naixement o fotocòpia del Llibre de Família (full de l’alumne/a).
  5. Fotocòpia de la targeta SIP.
  6. Fitxa familiar degudament cumplimentada.
  7. Certificació de baixa del centre anterior, amb efecte del curs escolar 2023/24. (alumnat que NO PROCEDEIX dels centres adscrits).
  8. Fotocòpia de l’últim butlletí de notes.
  9. Rebut del banc del pagament l’assegurança escolar (obligatori a partir de 3r ESO; 1,12€. Ingrés al compte del centre: LA CAIXA; COMPTE: ES58 2100 3663 00 2200055161).
  10. Sol·licitud d’accés a Web Família (només per a l’alumnat nou o l’alumnat del centre que no estiga ja donat d’alta en la Web Família).
  11. Consell Orientador (alumnat de 3r, alumnat FPB, alumnat de nova incorporació al PR4 o Programa de diversificació de 3r, alumnat de 1r BATX).
  12. Autorització per a ser fotografiat, filmat i gravat.
  13. Autorització per a entrades i eixides en cas d’absència del professorat (a partir de 3r ESO).

ALUMNAT DE 1r i 2n BATXILLERAT
Pagament de taxes administratives MODEL 046

1. És un document nominal que es recull a l’administració del centre
  2. Amb el document, es paga la taxa al banc.
  3. Es presenta el rebut de pagament junt a la documentació de la matrícula