ROSQUILLETRES 2022

La final de la 4a temporada de: Rosquilletres, emocionant fins el final!

Felicitem l’alumne Óscar García Montés, de 3r d’ESO C, el millor lletrejador del Rosquilletres 2022! Va mostrar el seu domini de l’ortografia i el seu poder de concentració en tot moment.

Óscar, juntament amb Anna Molina i Mireia Tomás, van aconseguir arribar fins la 2a fase de La Final,  en què només restaven , dels 156  participants d’aquesta temporada, els 8 millors. Han format un molt bon equip. ENHORABONA! Han demostrat, a més de dominar els nervis, dominar el Valencià: l’ortografia, els barbarismes, la música…

Tots els companys que van assistir a la gravació de La Final, van donar suport a l’equip de l’IES Bocairent,  i van patir fins l’últim moment. Va ser una final molt emocionant, un patiment continu,  i un record inoblidable!

Entre d’altres premis, el 28 de juny van poder visitar les instal·lacions d’À Punt a Burjassot i endinsar-se en el dia a dia de la televisió: van veure els platós, la redacció… i van ser rebuts pel seu director. També van anar a Sant Miquel dels Reis, seu de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, entitat patrocinadora del programa. I s’hi van entrevistar amb la presidenta i van gaudir d’una visita guiada per l’emblemàtic edifici.

I com a colofó, dimecres 29, un grup de 32 companys del guanyador van gaudir d’un dia a Terra Mítica!

Podeu veure les fotos i vídeos, elaborats pel programa: Rosquilletres.

I també, tornar a veure la gran Final

Ací tens l’avanç: https://ontinyent.vilaweb.cat/noticies/lies-bocairent-competira-dissabte-en-la-gran-final-de-rosquilletres/