Departament Cultura Clàssica

Programació didàctica

• Proves A2 anglés i francés
    Les proves es realitzaran a l’aula polivalent per a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat: Per a més informació, podeu consultar la següent pàgina web. https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves-homologades
  • Festa literària i musical 2024
    El proper mes d’abril és el “Mes de la paraula” a Bocairent, és per això que un grup de professores i professors del centre, amb la col·laboració de bona part de l’alumnat d’ESO, FPB i batxillerat, hem organitzat una ruta literària i musical pel poble. L’objectiu és fomentar la lectura entre els més joves. Se celebrarà el dia 7 de maig de 2024. Consulta la pàgina del projecte:
  • Bústia de convivència
    Hem posat a la vostra disposició un formulari perquè pugueu comunicar qualsevol incidència relacionada amb la convivència en el centre educatiu.
  • Agraïments a l’empresa de fusteria metàl·lica Véntur
    L’IES de Bocairent en general i el professorat i l’alumnat de Formació Professional Bàsica de fabricació d’elements metàl·lics en particular, volem expressar el nostre més sincer agraïment a l’empresa de fusteria metàl·lica Véntur per l’aportació de recursos materials que ha cedit al centre. Aquesta donació permetrà millorar la qualitat de l’educació que oferim al nostre alumnat i el desenvolupament de les habilitats i competències que els permetran treballar en el sector del metall.
  • Xarrada Ciberexperts llar dels jubilats
    L’alumnat de FP Bàsica de Servicis Administratius de l’IES de Bocairent, dins del PIIE Ciberexperts, peer to peer mentoring, ha realitzat una xarrada a la llar dels jubilats de Bocairent amb el títol: “Que no t’enganyen”. La xarrada tractava sobre la seguretat i precaució en l’ús de les tecnologies, com crear contrasenyes segures i com evitar la suplantació d’identitat per missatge, cridada i correu electrònic. La xarrada ha tingut una molt bona acollida per part dels jubilats ja que ha assistit un gran nombre de persones. Ha segut una experiència molt positiva tant per a l’alumnat com per als jubilats, … Read more