La visita a la ciutat de València amb els alumnes de Batxillerat va estar carregada d’activitats molt interessants i completes.
La primera part del dia fou la Visita a la València Republicana. La col·laboració amb la Universitat de València ens va permetre poder gaudir d’un dels millors especialistes en el tema. L’autor i professor Jose Durbán ens va fer de guia pels principals punts de la ciutat per mostrar la seua importància durant la Guerra Civil: Refugis de l’Ajuntament de València, IES Lluís Vives, Estació del Nord, Catedral de València i Torres de Serrans entre d’altres.

També de guia i organitzador de l’activitat vam comptar amb Xose Manuel Souto, coordinador del Màster de Secundaria de la UV. Amb la seua ajuda els alumnes d’aquest, en l’especialitat de Geografia i Història, van poder posar en pràctica algunes metodologies que completaren la visita per als nostres alumnes.
La segona part del dia, es va centrar a la visita al MuVim: Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat. Fou molt positiva ja que la teatralització i la rigurositat en l’explicació ens feu gaudir de l’aventura del pensament des de l’Humanisme fins als nostres dies.
