
El passat dia 5 de desembre es va dedicar la jornada a la cura i neteja de les nostres instal·lacions con la participació d’alumnat, professorat, l’AMPA i l’associació d’estudiants. Estes van ser les principals activitats:
- 5a hora: L’alumnat va netejar les taules de les seues aules.
- Patis i zones comunes: Alguns grups van buidar les papereres de reciclatge i van netejar espais compartits.
- 6a i 7a hora: Un grup de 3° ESO, junt con voluntaris d’altres cursos, va realitzar una neteja a profund en una zona deteriorada, combinant tasques de jardineria con la separació de materials.
Volem destacar especialment el treball de Raül i el seu alumnat de 3r PDC, els qui han estat desenrotllant un pla de sostenibilitat per al centre. La seua implicació en la cura de les plantes, el compostatge i l’organització d’esta jornada ha sigut fonamental.
També agraïm en l’AMPA por la seua continue suport. Han facilitat la col·laboració d’un jardiner que nos va acompanyar durant la jornada i, fa unes setmanes, van gestionar l’adquisició de noves papereres per a ho centre.
L’objectiu d’esta activitat ha sigut conscienciar sobre la importància de cuidar el nostre entorn, fomentar el sentiment de pertinença cap al centre i promoure actituds responsables. Creiem que un espai net i bé cura genera un impacte positiu en tota la comunitat educativa.
Pròximament, posarem en marxa activitats ludificades con recompenses per a incentivar el manteniment del nostre centre i fer-lo més agradable per a tots.
Agraïm a tota la comunitat educatiu por el seu compromís i participació.
Junts podem marcar la diferència!





