Neteja del litoral del Campello Dissabte que ve 22 de novembre, de 10.00 a 13.00 h, convidem a l’alumnat de l’IES Clot de l’Illot i a les seues famílies a participar en una jornada de neteja i selecció d’escombraries marines en diferents punts del litoral del Campello (Els Banyets, platja de l’Almadrava, escullera del port…).
Punt de trobada: carpa de l’aparcament, al costat del restaurant del Club Nàutic. Allí podreu contactar amb Maisa, professora del centre. S’entregaran guants i bosses.
Esta activitat forma part d’un programa de ciència ciutadana coordinat amb la Fundació Surfrider, amb l’objectiu de sensibilitzar sobre les escombraries marines i arreplegar dades reals sobre el seu impacte.
Recomanacions: – Portar calçat i roba adequats – Aigua i esmorzar – Tot el necessari per a passar el matí a l’aire lliure
Inscripció (recomanable per a la cobertura del segur):
Formulari 1: https://share.google/RFkQ6gyfvl4ikw5UB
Formulari 2 (alternativa): https://www.initiativesoceanes.org/es/collecte/nettoyage-plage-el-campello-2/
L’activitat compta amb la col·laboració de diverses entitats locals i ambientals.
Us esperem per a actuar localment i cuidar el nostre entorn!

