Samuel Martín i Héctor Reyes, entre els 30 seleccionats per a la fase provincial de les Olimpíades Matemàtiques

El passat dissabte 17 de maig es va celebrar a la localitat de Benirredrà la fase provincial de les Olimpíades Matemàtiques, organitzades per la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana. A aquesta fase hi van accedir únicament 30 alumnes seleccionats d’entre més de 1.000 participants en les fases locals de tota la província.

Entre els finalistes es troben Samuel Martín i Héctor Reyes, alumnes de l’IES Carrús que van superar amb èxit la fase local celebrada fa unes setmanes. La jornada provincial va constar de tres parts: una prova individual en aula, un joc matemàtic de carrer per equips i una sèrie de proves de velocitat mental.

Des de l’IES Carrús volem felicitar-los per la seua participació, pel seu entusiasme i per la seua brillant capacitat matemàtica. Passe o no passe a la fase autonòmica, per a nosaltres ja és un motiu d’orgull comptar amb estudiants com ells, que han deixat molt alt el nom del nostre institut.

Enhorabona a Samuel, a Héctor i a les seues famílies per aquest gran èxit!

Vaga convocada

Dijous 29 de maig hi ha convocada una vaga d’estudiants. (També hi ha convocada una vaga general que el professorat pot secundar, si així ho decideix). L’alumnat ha seguit el procediment indicat i ha comunicat a la direcció del centre la seua intenció d’exercir el dret de vaga.

Recordem que, segons la legislació vigent, la no assistència a classe és un dret per a l’alumnat a partir de 3r d’ESO.

Segons l’acord del Consell Escolar de l’1 de juliol de 2024, no serà necessari que els responsables familiars o legals signen l’autorització que passàvem en altres ocasions, ja que es considera que estan informats/des mitjançant Web Família.

A l’alumnat que decidisca fer la vaga se li marcarà “Falta” i aquesta absència no serà considerada falta de conducta ni serà objecte de sanció.

El dia assenyalat per a la vaga, l’alumnat que acudisca al centre ha de romandre-hi durant la totalitat de la jornada lectiva.

L’alumnat que no vulga participar en les mobilitzacions té dret d’assistir a classe.

Beques i ajudes a l’estudi 25-26

Des del 24 de març fins el 14 de maig (a les 15:00 hores) està obert el termini per a sol·licitar les beques del Ministeri d’Educació per al el curs 2025-26. Tota la informació sobre qui pot sol·licitar aquestes beques, terminis, procediment, enllaços d’interés, etc està disponible en aquest ENLLAÇ.

Dades llengua base

Aquestes son les dades de la consulta sobre la llengua base a l’IES Carrús

Vaga convocada

Divendres 7 de març hi ha convocada una vaga d’estudiants. L’alumnat ha seguit el procediment indicat i ha comunicat a la direcció del centre la seua intenció d’exercir el dret de vaga.

Recordem que, segons la legislació vigent, la no assistència a classe és un dret per a l’alumnat a partir de 3r d’ESO.

Segons l’acord del Consell Escolar de l’1 de juliol de 2024, no serà necessari que els responsables familiars o legals signen l’autorització que passàvem en altres ocasions, ja que es considera que estan informats/des mitjançant Web Família.

A l’alumnat que decidisca fer la vaga se li marcarà “Falta” i aquesta absència no serà considerada falta de conducta ni serà objecte de sanció.

El dia assenyalat per a la vaga, l’alumnat que acudisca al centre ha de romandre-hi durant la totalitat de la jornada lectiva.

L’alumnat que no vulga participar en les mobilitzacions té dret d’assistir a classe.

Consulta

Compartim la informació al voltant de la consulta a les famílies sobre la llengua base en 1r, 2n i 3r d’ESO.

Compartimos la información acerca de la consulta a las familias sobre la lengua base en 1º, 2º y 3º de ESO.

Vaga convocada

Dimarts 12 de novembre hi ha convocada una vaga d’estudiants. L’alumnat ha seguit el procediment indicat i ha comunicat a la direcció del centre la seua intenció d’exercir el dret de vaga.

Recordem que, segons la legislació vigent, la no assistència a classe és un dret per a l’alumnat a partir de 3r d’ESO.

Segons l’acord del Consell Escolar de l’1 de juliol de 2024, no serà necessari que els responsables familiars o legals signen l’autorització que passàvem en altres ocasions, ja que es considera que estan informats/des mitjançant Web Família.

A l’alumnat que decidisca fer la vaga se li marcarà “Falta” i aquesta absència no serà considerada falta de conducta ni serà objecte de sanció.

El dia assenyalat per a la vaga, l’alumnat que acudisca al centre ha de romandre-hi durant la totalitat de la jornada lectiva.

L’alumnat que no vulga participar en les mobilitzacions té dret d’assistir a classe.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies