Tornada de llibres de la Xarxa

L’alumnat ha de tornar els llibres de la xarxa entre els dies 15 i 21 de juny seguint el calendari i horari que podeu veure baix.

Tot l’alumnat (també el que repetirà curs) ha de tornar el lot sencer.

Tots els llibres han d’estar en bon estat, folrats i sense res escrit o subratllat.

L’incompliment dels dos punts anteriors implica la no participació el curs vinent en el Banc de llibres. L’alumnat de 4t d’ESO està obligat també a tornar el lot de llibres.

L’alumnat haurà de portar correctament emplenat el document de lliurament de llibres (2 còpies) que prèviament li haurà facilitat el tutor/a. Si tot és correcte, el professorat encarregat li tornarà una de les còpies segellada com a justificant que s’ha fet el lliurament.

Si alguna família desitja renunciar a participar en la xarxa el proper curs, igualment ha de tornar el lot de llibres i adjuntar el document de lliurament en el qual marcarà l’opció “Renuncia a participar”.

HORARI-DE-REPLEGA-DE-LLIBRES-DE-LA-XARXA-2022