FP (Grau Mitjà i Superior): Matrícula IES CARRÚS curs 2020-2021

Únicament per a alumnat admés, és a dir, el que apareix en les llistes definitives.

La DOCUMENTACIÓ A), B), C) i D) ha d’enviar-se a l’email 03009385.secret@gva.es, en un únic arxiu, posant en Assumpte: Nom i cognoms.

TERMINI DE LLIURAMENT: Matrícula de l’1 al 9 de setembre, inclosos.

DOCUMENTACIÓ que siga llegible, en cas de no ser-ho, serà retornada. Preferiblement escanejada en format pdf:

A) Comprovant en pdf, del pagament de el Segur escolar

B) Comprovant en pdf, del pagament de Targeta d’identitat

C) Comprovant, en pdf, del pagament de Informe d’Avaluació-Formació Professional

D) * Qualsevol altra documentació (Acreditació del criteri domicilie, identificació de progenitor amb qui no es conviu, …) que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

* Veure en, https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=236#p₃, aclariments a D)

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades, amb el nom i cognom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges…, es recollirà, a través d’els/les tutors/as, una vegada iniciat el curs.

La falsedat de les dades declarades o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la matrícula.