Ambaixadors al x anniversari de la base de l’onu a quart de poblet

El passat 1 de juliol se va celebrar el desè aniversari de la Base de Nacions Unides de Quart de Poblet. En aquest event els nuestr@s ambaixadors, Elena Pascual i Alejandro Sanchis , explicaren al Secretari General de les Nacions Unides, Antonio Guterres, la seua missió de difusió dels ODS  a tot l’alumnat del centre. També participaren Ainara López  i Pablo Manzanera , juntament amb ambaixadors/es  d’altres 7 centres educatius que pertanyen al programa de Joves Ambaixadors de l’ONU pels ODS.

Moltes gràcies pel vostre fantàstic treball. 

Aquest es el vídeo oficial de l’acte:

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies