Borsa de treball

Benvinguts i benvingudes a la Borsa de Treball de l’I.E.S. Botànic Cavanilles. Aquesta eina telemàtica té un doble objectiu:

• Facilitar la inserció laboral del nostre alumnat de cicles formatius en acabar la seua formació
  • Permetre a les empreses contractar personal qualificat, així com també col·laborar en la formació dels futurs treballadors i treballadores participant en la Formació Professional Dual i en la Formació en Centres de Treball.

És per això que està estructurada en dues seccions:

• Empreses, on aquestes poden informar de les seues ofertes de treball, així com també de la seua disponibilitat per acollir alumnat tant en Formació Professional Dual com en Formació en Centres de Treball.
  • Alumnat, on aquest pot veure les ofertes de treball de les empreses i sol·licitar la seua participació en el procés de selecció d’aquelles que li puguen interessar.

OFERTA FORMATIVA EN FORMACIÓ PROFESSIONAL

A l’I.E.S. Botànic Cavanilles s’imparteixen (en torn diürn, vespertí, nocturn i semipresencial a distància) cicles formatius de grau bàsic, mitjà i superior de les següents famílies professionals: