Anul·lació de Matrícula

ANUL.LACIÓ DE MATRÍCULA

S’ha de fer 2 mesos abans del final del període lectiu (curs 2022/2023 – abans del 21 d’abril)

L’alumne/a:

• Perdrà la condició d’alumne o alumna; en conseqüència, no serà inclòs o inclosa en les actes d’avaluació final.
  • Perdrà el dret de reserva de plaça com a alumne o alumna de l’ensenyament en la qual s’anul·la matrícula. Si desitja continuar aquests ensenyaments en el futur, haurà de concórrer de nou al procés general d’admissió que estiga establit.
  • No se li computaran les convocatòries a què hauria donat dret la matrícula.

Cicles semipresencials

Podran sol·licitar l’anul·lació de matrícula del curs o bé sol·licitar l’anul·lació
de matrícula de mòduls concrets. En els dos casos perdran els drets a l’ensenyament, avaluació i qualificació dels corresponents mòduls d’acord amb la seua normativa específica.

Sol·licitud a emplenar

Anul·lació de matrícula (per a tots el cicles):

Annex I – Sol·licitud d’anul·lació de matrícula en el cicle formatiu

Anul·lació de matrícula (cicles semipresencials):

Sol·licitud general