Anul·lació de Matrícula

ANUL.LACIÓ DE MATRÍCULA

S’ha de fer 2 mesos abans del final del període lectiu (curs 2022/2023 – abans del 21 d’abril)

L’alumne/a:

  • Perdrà la condició d’alumne o alumna; en conseqüència, no serà inclòs o inclosa en les actes d’avaluació final.
  • Perdrà el dret de reserva de plaça com a alumne o alumna de l’ensenyament en la qual s’anul·la matrícula. Si desitja continuar aquests ensenyaments en el futur, haurà de concórrer de nou al procés general d’admissió que estiga establit.
  • No se li computaran les convocatòries a què hauria donat dret la matrícula.

Cicles semipresencials

Podran sol·licitar l’anul·lació de matrícula del curs o bé sol·licitar l’anul·lació
de matrícula de mòduls concrets. En els dos casos perdran els drets a l’ensenyament, avaluació i qualificació dels corresponents mòduls d’acord amb la seua normativa específica.

Sol·licitud a emplenar

Anul·lació de matrícula (per a tots el cicles):

Annex I – Sol·licitud d’anul·lació de matrícula en el cicle formatiu

Anul·lació de matrícula (cicles semipresencials):

Sol·licitud general

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies