Matrícula 2020-21

Matrícula 2020/2021

CAS 1 – Matrícula alumnat de l’IES Botànic Cavanilles

L’alumnat matriculat al curs 2019/2020 al IES BOTÀNIC CAVANILLES al cursos assenyalats  i que continua amb nosaltres NO HA DE PRESENTAR A JUNY/JULIOL EL SOBRE DE MATRÍCULA. En aquest cas, el centre matricularà d’ofici.  Concretament, estem parlant dels següents cursos:

1r d’ESO

2n d’ESO

3r  d’ESO

1r  BATX

1r CCFF (BÀSIC, MITJÀ, SUPERIOR)

MOLT IMPORTANT: Els alumnes de 6é de primària de les escoles adscrites (Ausiàs March, Colònia Segarra, La Cova, La Moleta) que el curs 2020/21 es matriculen amb nosaltres a 1r d’ESO són considerats, a tots els efectes, alumnat del centre i, per tant, no presentaran el sobre de matrícula a juny/juliol

Tot aquest alumnat haurà de dur la documentació requerida a setembre, en el moment de la incorporació al centre i donar-li-la al  tutor o tutora. Les instruccions de la matrícula, la documentació que cal portar, les taxes acadèmiques… es podran descarregar a la web del centre. Recordeu que cal:

emplenar els documents que estan penjats seguint les istruccions.

fer el pagament de les taxes i el de pertànyer a l’AMPA.

Preparar l’altra documentació que se demana: fotocòpia DNI, foto actualitzades, etc.

posar tota aquesta documentació en un portfolio o un sobre.

dur la documentació el primer dia que vingues al centre a setembre i donar-li-la al  tutor o  tutora.

ATENCIÓ:  L’alumnat del centre de:

❏ 4t de l’ESO que vol matricular-se a 1r Batxillerat o 1r de cicle mitjà.
           ❏ de 2n de cicle formatiu de grau mitjà que vol matricular-se a 1r de cicle formatiu de grau superior.
           ❏ de 2n/3r ESO que vol matricular-se a una FP Bàsica.

ha de participar en el procés d’admissió telemàtic (del 17 al  25 de juny) ja que aquests casos suposen un canvi d’etapa i, per tant, en el seu moment (després de la publicació de les llistes definitives d’admesos) HAURAN DE  MATRICULAR-SE PRESENCIALMENT al centre quan corresponga demanat abans cita prèvia (podeu vore les dates a la fulla següent).

CAS 2 – Matrícula alumnat amb procés d’admissió

Recordem que tot l’alumnat que comença etapa:

1r ESO de centres no adscrits

1r Batxillerat

1r de FP Bàsica, cicles de grau mitjà i superior

Posteriorment, l’alumnat admés, una vegada publicades les llistes definitives,  ha de matricular-se al centre en les següents dates:

FP BÀSICA : DEL 22 AL 28 DE JULIOL

CICLES GRAU MITJÀ I SUPERIOR: DE L’1 AL 9 DE SETEMBRE

ESO (NO ADSCRITS): DEL 28 DE JULIOL AL 2 DE SETEMBRE

BATXILLERAT: DEL 28 DE JULIOL AL 2 DE SETEMBRE

La matrícula serà presencial, per a informar-vos i demanar cita prèvia contacteu amb el centre telefonant al 964739260 quan es publiquen les llistes definitives. Totes les instruccions en relació a la matrícula (formularis, taxes, documentació…) estaran a la web del centre a l’apartat de secretaria.