Informació Xarxa-Llibres 19-20

INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES SOBRE XARXA-LLIBRES 2019-2020

Participació de l’alumnat en el programa per PRIMERA VEGADA

Les famílies que vulguen participar per primera vegada en el programa banc de llibres hauran de sol·licitar-ho segons el model de sol·licitud electrònica que apareix a la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Cal que porten la sol·licitud emplenada a la secretaria del centre del 4 fins el 24 de juliol en el període ordinari. L’enllaç directe per a fer la sol·licitud és el següent:

(1*)

i l’enllaç on es troba tota la informació és

Alumnat que ha participat en el programa el curs 2018-2019

Les famílies que hagen participat en el programa aquest any 2018/2019 no han de presentar cap sol·licitud per a participar en el Banc de llibres 2019-2020, ja que aquesta condició es manté si la família no exerceix el seu dret a renúncia en la participació. En cas de renúncia, cal anotar-ho en emplenar el document “entrega de llibres de text i material curricular.”

En qualsevol dels dos casos i segons la normativa vigent, serà imprescindible per a poder participar en el banc de llibres el lliurament del lot complet de llibres de text   en el centre on l’alumne haja estat matriculat el curs 2018-2019.

En aquest sentit, cal tindre en compte el que s’indica en l’article 10.2 de l’Orde 26/2016: ” El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d’aquests suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat”

Lliurament dels llibres de text al centre

La recollida dels llibres de text es realitzarà per tutories i segons la graella següent:

Alumnat que vol participar en xarxa-llibres en el curs 2019-2020

Alumnat  amb tot aprovat a juny

Entrega dels llibres: el dia  20 de juny.

L’alumnat rebrà juntament amb les notes  un full amb l’hora i l’aula en què ha d’entregar els llibres.

((2*) Ha de dur el document de lliurament .

Alumnat que s’ha de presentar a les proves extraordinàries

Entrega dels llibres el dia  4 de juliol.

(1*)Ha de dur la sol·licitud de participació. (Únicament l’alumnat que no participà en xarxa-llibres el curs 2018-2019)

(2*)Ha de dur el document de lliurament .

(2*) En el moment de lliurar els llibres de text en el centre, les famílies hauran d’entregar el document de lliurament de llibres, el qual estarà a disposició de les famílies en la web que apareix a sota perquè l’imprimisquen, l’emplenen i el duguen al centre junt amb els llibres de text

A l’entrada del centre hi haurà un full en què s’indicarà l’aula on s’han d’entregar els llibres en funció de la tutoria.