Admissió ESO i Batxillerat

Procediment d’admissió per a la ESO i el Batxillerat.

ADMISSIONS ESO I BATXILLERAT CURS ACADÈMIC 2021/2022

Presentació sol·licituds

Requisit acadèmic (*)

Llistes Provisionals

(telemàtiques)

Llistes definitives

(telemàtiques)

Matrícula (presencial)

De 3 al 14 de juny

Fins el 7 de juliol

14 de juliol

23 de juliol

26 al 29 de juliol

• Presentació de sol·licitud

• Accedir a la web de la matrícula telemàtica de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (https://portal.edu.gva.es/telematricula/) per a emplenar formulari electrònic d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga.
    • Les persones sol·licitants que no tinguen la possibilitat d’accés a mitjans electrònics, poden acudir al centre en què se sol·licita plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció a usuaris, amb cita prèvia, telefonant al 964739260.
    • Cada sol·licitant formularà una única sol·licitud. La sol·licitud haurà de realitzar-la el pare, la mare o tutor/a legal, llevat que siga major d’edat.
    • En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies requerides per a l’admissió. En tot cas, el centre podrà requerir la seua presentació en altre moment del procés. La falsedat en les dades declarades, o no acreditades suficientment, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud.
    • En cas de no convivència dels progenitors per separació, divorci, ruptura de parella o situacions anàlogues. S’ha de marcar la casella habilitada al efecte. Quan es marque la casella d’existència de no convivència, en el moment de formalització de la matrícula, s’haurà d’aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare o tutor diferent a la persona que va formular la sol·licitud de plaça.

• Requisit acadèmic (*):

• Ha de portar la certificació acadèmica amb la nota mitjana abans del 7 de juliol (amb cita prèvia, telefonant al 964739260) l’alumnat següent:

• No matriculat al curs 2020/2021 en centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.

• Que sol·licita plaça per a segon de Batxillerat.

• Que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el durant el curs 2020/2021 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat a quart de l’ESO.

MOLT IMPORTANT: La resta de l’alumnat provinent de centres de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics NO TÉ QUE PORTAR CERTIFICACIÓ ACADÈMICA.
  • Matrícula: Del 26 al 29 de juliol.

• L’alumnat admés, una vegada publicades les llistes definitives d’ admesos ha de formalitzar la matrícula presencialment , demanant cita prèvia al telèfon 964739260.

• La documentació de matrícula estarà a la consergeria i a la web del centre

• MOLT IMPORTANT: D’acord amb el Decret 40/2016, de 15 d’abril, per la qual es regula l’admissió en els centres docents públics i privats concertats que imparteixen ensenyances d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària y Batxillerat l’omissió del tràmit de matrícula implicarà la renúncia a la plaça escolar adjudicada.

Cita prèvia: 964739260

Contacte amb el centre: 12002671.secretaria@edu.gva.es