XERRADA D’EMPRESES IMPARTIDA PER CEEI CASTELLÓ.

El dia 27 d’octubre i organitzada per el departament de FOL, l’alumnat del nostre centre de segon curs d’automatització i robòtica industrial, instal·lacions de telecomunicacions i d’automoció va acudir a la xerrada impartida per el CEEI amb els següents objectius i programa.

OBJECTIU:

Estimular i fomentar les capacitats emprenedores. Ajudar a descobrir, potenciar, explorar i millorar les vocacions emprenedores. Dinamitzar i motivar als assistents. Ajudar-los a reflexionar per a conèixer la importància de la figura de l’emprenedor en la nostra societat i com emprendre és un alternativa per al desenvolupament tant personal com a professional. Conèixer les eines amb què explica un emprenedor a l’hora de fer realitat el seu projecte.

PROGRAMA:

• Eines per a emprenedors
  • Model de negoci
  • Tendències
  • Creativitat
  • Guies empresarials
  • Manuals de Gestió Empresarial
  • Pla d’empresa Online

Cal agrair la participació del CEEI amb el nostre centre ja que ens ajuda a apropar un tema tan important hui com la creació d’empreses al nostre alumnat.